Afscheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André, Suzanne, Lotte en Mirthe Es - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André, Suzanne, Lotte en Mirthe Es - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Familie van Es

Blijf op de hoogte en volg André, Suzanne, Lotte en Mirthe

11 April 2013 | Thailand, Bangkok

Het is tijd om afscheid te nemen... En dat moeten we helaas best veel doen: vrienden, school, dansles, Nederlandse les, zwemmen, etc.

En omdat ons huis inmiddels (bijna) leeg is, want de container is al vertrokken, zijn we er afgelopen weekend nog één keer op uit getrokken naar een heerlijk hotel in Hua Hin, met glijbaan natuurlijk! Nog even, een keer, onszelf op z'n Thais laten verwennen, want ook dat zullen we zeker gaan missen.

We hebben een fantastische, onvergetelijke tijd gehad in Thailand. Bedankt aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen!

Andre, Suzanne, Lotte en Mirthe

• 27 Augustus 2013 - 20:19

Remco Cindy Luca En Morris :

En wat zijn wij blij dat jullie weer terug zijn!!